ph metr

ph metr

Postprzez Boomer » Śr 21 mar, 2012

Witam,

Jak w temacie nie znam się zbytnio na tego typu urządzeniach, a chciałbym rozbudować mój zestaw do CO2. Wiem, że cenowo i jakościowo bywa różnie. Poszukuję czegoś w miarę dobrych pieniądzach i żeby jakościowo dawało radę.
Co byście polecili ?

Na naszym regionalnym forum ktoś ma do sprzedania takie urządzonko:
http://(link).pl/show_item.php?item=2207742943

Warto oto powalczyć ?
Jeśli nie, to co będzie sprawdzone i godne polecenia ?

Wiem również że do takiej maszynki potrzebne są sonda oraz płyny do kalibracji. Najlepiej żeby był to zestaw, a jeśli nie da rady w zestawie to również prosiłbym o pomoc w wyborze sondy i odpowiednich płynów.

pozdrawiam
Michał


edit:

Znalazłem jeszcze coś takiego:
http://(link).pl/miernik-ph-metr-akwar ... 63358.html
Boomer
Zainteresowany tematem
 
Posty: 165
Dołączył(a): Pt 11 lut, 2011
Lokalizacja: Częstochowa
Głosował : 0 razy
Ilość głosów: 0 razy

Postprzez Dominik Gąsiorek » Śr 21 mar, 2012

hehehe...widziałem to...wygląda jakby tata z NRD jeszcze przywiózł :) ale firma baaardzo dobra... ja bym jeszcze poszukał aquamedic/skalar/lajon/weipro ale urządzeń tanich pachnących ryżem bym się wystrzegał...a przynajmniej buforów kalibrujących i sondy bo sam komputer jaki będzie to będze...nie jest najważniejszy...do 200-250zł powalcz...przynajmniej ja bym tak zrobił bo naprawdę warto...

płyny kalibracyjne kup 3 (ph 4,7,9) najlepiej aquamedica...są w ich firmowym sklepie www:

http://www.sklep.aquamedic.pl/fluidy-do-kalibracji.html

ważne żeby były świeże i dbaj o nie...wkładając sondę wasze wytrzyj nadmiar wody chusteczką bo rozcieńczanie nawet minimalne rozstroi bufor... co do sondy to ja polecę erh-aq1 hydrometu :

http://(link).pl/vgj-elektroda-ph-erh- ... 54499.html

najlepsza moim zdaniem na rynku i z możliwością wymiany roztworu odniesienia :!: :!: :!:
Avatar użytkownika
Dominik Gąsiorek
Moderator
 
Posty: 1920
Dołączył(a): Wt 27 kwi, 2010
Lokalizacja: Kobiernice